So we're menthol fresh all night long

Placerade mig själv framför ZTV idag och det första jag såg var denna video och jag tänkte direkt att detta måste vara den finaste video jag har sett. Jag blev alldeles hoppig och lycklig och kände för att låta det bli kväll med en gång. Underbar video, underbar musik, underbar dans. Those Dancing Days - Home Sweet Home.



Men det kunde man ju inte göra för denna dag kunde inte förfaras. Marioni skulle ju komma hem till mig och tjattra för att sen möta sandra och handla. Resten av dagen har gått åt att förbereda en födeledagspresent till bryden vi ska till ikväll. Ikväll ska det bli en såndär perfekt fredagkväll hade jag tänkt. Vänner, vin och vals!

Nej jag ska inte valsa men jag får skriva vad jag vill!

Hejdå.

Postat av: Hanna

Om man inte har en hum om vad man vill syssla med i framtiden så är det ju svårt att välja utbildning, mitt tips är att gå in på studera.nu och kolla vad de har för utbud. Kanske beställa hem en utbildningskatalog därifrån också som du kan bläddra i. Sen brukar man ju veta om man vill jobba med människor, eller om man vill arbeta på kontor, om man vill arbeta med datorer och så vidare. Jag hade turen att veta sen länge vad jag ville bli och då automatiskt vilken utbildning som var aktuell för mig. Det är verkligen viktigt att tänka igenom sitt val av utbildning så att man inte drar på sig "onödiga" studieskulder när man studerar något man egentligen inte vill studera. Så tänk hellre lite extra innan du söker in någonstans! :) Det är mina simpla tips.

2009-01-23 @ 18:14:51
URL: http://hannamariadenise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0