proppmätt och belåten.

Nu har jag precis varit hos middag med några kära vänner hos ensamhemma-bruden Malin. Förrätt - ljuvlig. Middag - ljuvlig. Kycklig, hasselbackspotatis, PESTO, vitlöksbröd och sallad. hallelujah. Sen till efterrätt fick vi cheesecake med pepparkaksbotten. Den var stor. Den var ljuvlig. Vi var mätta. Men vi var fyra mot en och den hade inte en chans. Den vilar numera i frid i våra magar. Det som inte kommit upp i form av luft då jag blir otroligt rapig när jag är mätt. Det är skönt att rapa. Men inte så vackert alltid.

Här är damerna jag spenderat kvällen med. Från balen. Bilden har jag döpt till "BRUDAR!" fast jag vet inte varför. Nu i efterhand känns det lite som att jag våldtagit bilden. Det där är ju damer! Ända ut i fingerspetsarna!



Ja! Och en sak som irriterar mig är att jag inte upptäckt hur bra Anna Ternheims nya album är förrän idag. Rysligt bra är hon. Och henne ska man se i sommar. Nu blev jag lite varm inombords. Värme och enorm mättnadskänsla. Lite kvalmigt men skönt. Sommar.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0