och klumpen i magen sitter fortfarande kvar.

När jag var liten var jag väldigt förtjust i Spice Girls. Jag och mina vänner brukade ofta klä ut oss och uppträda som bandet (jag var geri eller victoria/sexy eller posh) och vi spenderade alla våra pengar åt att köpa kort på dem och de finaste var de som var signerade. "signerade".

En gång satt jag vid datorn och försökte hitta spice girls hemsida eller någon fanclub och sökte på spice girls på någon söksida (troligtvis altavista) och klickade in på första träffen på sökord Spice Girls. Istället för att se mina idoler kom jag in på en sida för hårdporr och blev så förskräckt att jag inte visste vart jag skulle bli av. Men ändå lite nyfiken så jag scrollade ner en gång men klumpen i min mage bara växte så jag stängde ner illa kvickt.

Lite senare så kom min mamma och pappa till mig och frågade om det var jag som varit inne på porrsida. Jag nekade blankt men mina föräldrar såg igenom min lögn och satte mig vid datorn och gick in på den där sidan igen. Och där satt vi. Jag, mamma och pappa. och tittade på porr. Jag försökte titta bort hela tiden men jag antar att de försökte lära mig en läxa av något slag. Och det knep i min mage. Tillslut så erkände jag att det var jag, men att jag bara sökte efter spice girls och kom in på den sidan. Sen berättade jag om min magvärk och fick lov att stänga av sidan.

Det är ett bisarrt barndomsminne.


Postat av: Julia

OJ! det har jag helt missat!

ps. jag tycker du är för dålig på att uppdatera nu för tiden!

2009-01-05 @ 16:29:51
Postat av: Siriiiii

Gaaah, obehagligt!

2009-01-09 @ 21:28:53
URL: http://knytt.webblogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0