jag är så jävla dålig och tråkig.

Nädå.

Nu har jag precis varit hos Marioni och spenderat kvällen åt grammisgala, godis och dokumentär om anorektiska barn. Vi pratade lite om bloggar och om varför jag slutat blogga.. Det har jag egentligen inte. Jag älskar verkligen att blogga.  Jag älskar att skriva. Jag älskar att tycka. Jag älskar att se att folk läst min blogg och jag älskar kommentarer. Jag älskade det speciellt när jag nyss kommit hem från resan och kände mig lite ensam och rastlös. Man blir så ibland. I alla fall så klagade Marioni lite på hur tråkig min blogg var att gå in på. Min syster har också sagt att jag är tråkig. Och när ens bästa vän och ens syster tycker att man är tråkig. Då är man tråkig.

Vad som hänt är att jag gjort ungefär allt för att skaffa mig ett liv. Jag sökt jobb, läst om utbildningar, läst böcker, hjälpt min newfound old lover att flytta och så.. Jag har haft nyårsfest och ju mer jag tänker på det desto mer inser jag hur jävla lyckat det var. Busy busy. Nä, inte bara det.. har känt direkt avsmak från datorn. det är nog bara en fas.


Ja, nä.. klart jag börjar blogga nu när klockan närmar sig ett på natten och jag är dödstrött.
Tänkte lite att jag kanske borde säga att jag numera har en officiell töntig bloggpaus. Mest för att jag antagligen kommer börja blogga igen då för jag bloggar ju bara när jag inte har tid och borde göra annat. Jag känner mig enfaldig ibland.


det är marionis bilder förresten. från nyår.

Jaja, ill let you know when I'm ready!

Postat av: Daniel

Färgrannt härligt!

2009-01-13 @ 16:04:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0