idag klagar jag.

Jo, yoga i all ära. Det var verkligen jättekul! Träningsvärken idag: inte så kul. Fy fan i helvetet vad jag har ont. Jag tänkte gå upp klockan åtta idag men nej, det gick verkligen inte att ta sig ur sängen. Jag fick ligga kvar tills jag skämdes och sedan dess har jag bara gått och ojat mig och undvikt någon som helst ansträngning. När ägget hade kokt klart och jag var tvungen att resa mig från soffan för att gå och hämta det, så trodde jag verkligen att jag skulle dö. Det tror jag fortfarande.

Nu har jag suttit i massagestol i en timme och jag har smort in mig med sån smörja för muskelvärk. Det känns inte bättre. Men annars är det rätt bra. Jag har tak över huvudet och mat om jag blir hungrig. Bara en sån sak liksom..


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0