fröken piggelin.

Idag fann jag ingen anledning att gå upp ur sängen. Jag hade verkligen inte lust för någonting.

Men så illa är det inte nu längre, nu har jag gått upp och jag har lust för att inte göra någonting. Bara en sån sak! Jag har heller ingen lust att skriva om vad jag ska göra idag eller imorgon för vi kan väl bara komma överrens om det att varken ni eller jag bryr oss särskilt mycket om det egentligen?

Fast nu kommer jag ändå berätta att jag försöker ringa studievägledaren i Lund utan framgång och känner mig orolig inför högskoleprovet jag kanske ska skriva i MARS. Jo tjena, vad hände med att leva i nuet? Ujjayi-andning och att ära sina begränsningar. Jag tror jag hade behövt gå på lugnande. Fast om jag blivit slöare hade det nog bara blivit en pöl av mig tillslut. Men typ en tablett som stänger av the crazyness lite och gör mig pigg och alert. Och positiv. Det. hade. varit. fint.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0