eurika goes Yoga.

FINALLY! Idag ska jag på min första yoga class och hallelujah jag har längtat. Har tänkt börja sen ungefär första gången jag hörde ordet yoga. Sen behöver man ju inte gå med i bratgymet sats bara för det men jag sa "whatever, jag testar", (ja, jag sa faktiskt så till damen som värvade mig, lite pinsamt) det var ju ändå premiärsdag för SATS-entré som ligger alldeles brevé min äkta mans lägenhet och de hade ett supererbjudande på medlemsskap som jag bara inte kunde motstå.

Så ja, nu måste jag ju köpa svindyra träningskläder och börja äta powerbars. Så att jag passar in. Faktum är att jag faktiskt beställt ett par naturvita träningsbyxor från HM, de var inte svindyra men snäppet onödiga. Men jag läste faktiskt i en tidning att ett av de bästa träningstipsen är att köpa nya träningskläder för då vill man ju använda dem = vill träna. Och boy är jag sugen på att börja!

Nästa gång vi ses har jag kanske funnit min inre frid. Det hade varit något va? Just nu är det kaos!


*In control of my inner landscape*



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0