damn sweet tooth.

Jag vet inte om jag nämnt att jag tänkte börja ett hälsosammare liv. Fast på riktigt denna gång. Inte dricka så mycket, äta bra osv. Idag har det gått käpprätt åt helvete.

Frukost:
1 st grov bulle med pesto, kalkon och sallad
1 glas med järn och C-vitamin
2 koppar kaffe. so far so good.

Lunch:
100 g naturgodis
400 g lösgodis
1 fastlagsbulle
0,5 pkt B&J half baked
vindruvor
fysalis

Middag:
2 apelsiner.
magen är överjäst och huvudet värker av sockerchocken.
Jag bestämmer att jag aldrig mer ska äta sötsaker.

Kvällsmål:
Kärleksmums.

Jag måste lära mig säga nej...




Postat av: Anonym

Sicken gottegris du ä,, när ska du komma till K-town o bjuda på sånt gott? :)

2009-01-29 @ 22:22:34

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0