caught in a wasted state of mind.

Idag är det cravings efter choklad och diverse onyttigheter kombinerat med otroligt lågt självförtroende samt en väldigt otrevlig smärta i nedre delen av magen. Jag tänker inte utveckla mer vad det är för slags vecka som jag genomlider men det är inget jag njuter av.

Jag sitter och suckar ljudligt med HM-katalogen och önskar att jag hade pengar. Shoppingbagen på internetsidan är uppe i 1400 och jag suckar en gång till. Awawa. Mest av allt för att jag snart måste stänga sidan bara och sluta låtsas att jag har ett jobb men också för att jag känner mig otillräcklig. Dålig. Onödig. Mest av allt töntig att jag faktiskt sitter här och halv-PMSar. Fattar inte hur jag kan sjunka så lågt.


Nej, alltså så farligt är det faktiskt inte.. Jag är Drama Queen personifierad.  Faktiskt.
Men jag vill verkligen ha en trenchcoat. En riktigt röd sådan. Så jag kan se ut som en drama queen också.
Vet någon vart man finner en sådan?

And you will know us by the trial of death - Wasted state of mind
Lyssna!

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Vill också ha $tålar =(

Sak jag tycker: att någon kan ge oss pengar.



Bah sådär, lixåm.

2009-01-22 @ 10:44:32
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0