walk idiot, walk.

Det är väl underbart. När fina artister bara precis känner för att ha ett par spelningar. Speciellt om det är the Hives och en av spelningarna äger rum i Malmö - På be loved KB! Hade inte det bara varit drömmen att se dem? Inte på någon megastor scen, nej det ä inte jag heller så sugen på. Utan på lilla, lilla kb-scenen. Helt fullpackat och svettigt. Alla dansar. Precis så som en konsert borde vara alltid.


Nu är det ju så att jag som bekant är arbetslös och är därav ganska pank.

Så dagens tävling är:

Gå in på ticnet. Skriv the Hives och klicka på KB.
Den som FÖRST köper en biljett till mig får bli gudförälder till mitt förstfödda barn.
Kom igen nu allihopa!

Vinnaren avslöjas när jag får min biljett.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag hatar verkligen The Hives men dom ska alltid få för sig att spela på festivaler & skit jag besöker. Fy skäms på dom.

2009-02-04 @ 13:30:40
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0