rebenschoppen.

Satt precis och undrade lite över när det var fettisdagen. Trodde det var ungefär nu, kanske nästa vecka... men det är ju jättelångt kvar dit. Jag har redan ätit 2,5 semlor. Nu är det i alla fall februari och det är väl för härligt? En månad närmare sommaren. Fy vad jag längtar till sommaren. Kom och tänka extra mycket på sommaren i förra fredagen när jag av lite fyllemisstag fick en rebenschoppen i handen, eller snarare på lördagsmorgonen när jag blev lite förvånad av att finna den i kylen. Inte mitt favoritvin, faktiskt, men visst får det oss att tänka på sommarkvällarna i kungsparken med vars en reben (eller två). Eller siestafestivalen -07. Inget fint vin nej, men när det är sammankopplat med såna fina tider så kan man inte låta bli att bli lite varm om hjärtat av en klunk.


Min helg har varit relativt lugn och jag är så otroligt stolt över mig själv för det. Jag var uppe halv nio igår, gick och tränade yoga för att sen få genomgång på gymmet. Imorse var jag uppe nio och gick först på Afro-dans och sen på Core. Dubbelpass - en söndagmorgon. så. sjukt. duktig.

Ja, det påminner mig om en sak jag funderat på. Jag vill egentligen ta bort inlägget där jag skrev om min onyttiga dag. Det är som att jag skryter om att jag är ohälsosam.. Det är faktiskt inte alls coolt att inte äta någon mat på en hel dag och istället äta godis. Det är inte roligt. Inte ens kul. Bara mycket töntigt. Pass på, snart blir det bloggbråk mellan mig själv.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Februari suger ju så jävla hårt så jag tycker det ska få vara en semmelmånad hela jävla skiten! FAST alla semlor jag ätit i år har varit i januari..

2009-02-02 @ 15:55:41
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0