rubrik och rubrik.

Nu har jag fått kaffe och känner mig genast mycket bättre till mods. Gjorde en chansning och blandade puckochoklad med kaffe då vi inte hade någon mjölk - inte illa alls! Lite moccalatte över det hela.

Trots förra inläggets hets mot planer så får jag ändå medge att jag sitter och smider planer inför min lördagkväll. Jag försökte att inte göra det, men det är oundvikligt. Jag är verkligen sämst på att leva i nuet. Hur som helst! Kvällen bjuder på vin med bästa maria och max på inflyttningsfest hos någon jag inte känner. Än. Det blir nog en finfin kväll.

Och hörrnivetnivad? Jag ska på jobbintervju på måndag! På ett café i Malmö. Tar jag inte upp det igen så vet ni hur det gick så ni behöver inte fråga sen, tack. Men ja, det hade varit ganska fint med lite sysselsättning.

Förresten! När ni hör eller säger ordet kupong, tänker inte ni alltid pukong då? det gör jag. Alltid.
kupong, pukung, kupong, pukong, kupong, pukong, kupong, pukong, kupong, pukong, kupong.

Ha en fin lördagskväll!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0