I leave you the size of my feet in the snow when I go.

Inatt har det snöat flera decimeter hos oss! Det är exakt såna här dagar som gör att jag gillar vintern. När det är snö i träden och allt ser så rent och fint ut. Fast detta kommer ju hålla idag kanske, sen imorgon kommer det bli rent för jävligt och så kommer jag bara klaga på slaskskräpet tills det försvinner. Därför föredrar jag egentligen när det låter bli att snöa. Denna vyn jag har nu ut genom fönstret kan jag se på något vykort istället. Och pulka är jag på alldeles för dåligt humör för...

Annars sitter jag här och känner mig allmänt bakis. Fruktansvärt patetiskt att man sitter och dricker för mycket på en tisdagkväll... Men kul var det, och det var samma för både mig och elise så det var lugnt. Sen idag har vi legat utslagna på soffan, sett brokeback mountain och gråtit lite. Sen när vi skulle köra hem så satt bilen fast i en enorm hög snö. Det var också rätt kul faktiskt.


Nu fick jag reda på att barnen har lov nästa vecka! YES jag gillar när andra har lov, då märks det inte att jag är arbetslös. Det är jag inte heller, jag har lov.

Jag måste börja bilddokumentera mitt liv lite mer. Men bara lite mer.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0