tråkigt och trist.

Idag känns inte mitt hår alls så bedrövligt! Har borstat ut det helt och sprayat i lite av min finemangiga spraybalsam (JA jag lagade den hur sjukt är inte det?) och sitter nu och kastar håret fram och tillbaka på olika sätt. Som baywatch och som hoppetossa. Och med det menar jag böja huvudet fram och tillbaka i väldig fart så håret åker över mitt huvud som en regnbåge. Helfestligt! Det har jag gjort precis hela dagen!


sexypose vs. skäms för näsan"-pose
båda är väldigt typiska.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Hah jag brukar göra skämsförnäsapose när jag ska vara med på bild men inte är riktigt sugen.. då täcker jag nosen för allt blir typ bra utan den :D

2009-02-18 @ 10:06:48
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0