sjukaste sjukast.

Anledningen till att jag inte skriver något är för att jag råkat ut för den ökända influensan. Inatt har jag haft 40 graders feber och jag svettas som en idiot samtidigt som det känns som att jag ska frysa ihjäl här under mina två täcken. Dessutom så är halsen alldeles infekterad så jag kan knappt äta något utan att gråta. Och mitt huvud sprängs snart, det är jag säker på.

Så ni kan ju själva tänka er hur synd det är om mig.

Inatt drömde jag att jag skulle dö av denna sjukdom.. Vi får se. Just nu känns det mycket möjligt.



Fast nu har jag iaf en förklaring på varför jag var så in i helvetes ledsen och bitter i förrgår. Timmarna senare så blossade en galen feber upp. Då blev jag till och med lite ledsnare.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0