sensation ystad.

Nu har jag precis ätit frukost. Kan inte komma ihåg sist jag inte vaknade förrän halv tre och jag kan inte komma ihåg sist jag var såhär sliten. Jag kommer känna mig död resten av veckan.

Gårkvällen var lovely med middag hos carro först för att sen åka till Anders "Sensation Ystad" som han så fyndigt kallade sin 20-årsfest. När man kom dit var där redan massor av folk och det blev bara fler och fler och det var kul med så många folk man känner som man inte träffat på länge. Givetvis blev det massor av dans, och tyvärr massor av gin'n'juice. Jag klädde mig helt i svart, alla hjärtans dag i all ära och folk sa att mitt hår var jättefint, jag trodde dem inte. Men kände mig ju glad ändå.

Just nu är jag inte så glad. Ganska mycket tvärtom. Sitter här och känner att jag måste sätta mig ner såfort jag rör huvudet. Men det dryga är att jag redan sitter ner. Jag är yr. Så yr. Måste ligga ner.


ja, som vanligt är det mariao som står för bilderna. jag ska skärpa mig.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0