schpaa-dag.

Igår var jag i malmö och träffade några fina schpaaisar! Det var exakt en sådan dag som man bara hatar att det inte är sommar. Vi fikade först för att sen gå och shoppa tillsammans. Det gick sådär eftersom att majoriteten av oss är fattiga små lappar. Sen åt vi på greekway, det var också sådär eftersom att vi inte hade råd med vars en maträtt. Sen hade vi ingenstans att ta vägen så vi fick sluta där. Men fint var det!

Vi bröt upp och gav oss hem för att sova hos maxiboy fast jag och marioni kände oss båda så pass deppiga att en liter vin var befogat. Fyllan gick även den sådär då vår toleransnivå stigit nowadays. Men det var också fint. Sen sov jag inte en blund på hela natten trots att jag hade gått och lagt mig i tid. Alla ljud hördes extra högt av någon anledning. Klockan, bilarna på vägen, grannarna men kanske mest mina egna tankar faktiskt.


kollektivliv.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0