rape shower.

Okej, jag ändrade mig...

man får ju ta seden dit man kommer.
så från och med nu så blir jag emoerika. jag ville ju ha förändring. förändring it is.
nu måste jag bara köpa lite nya kläder och en ny kajalpenna.



arg och ledsen för världen är så orättvis

ful och smutsig

tjock och äcklig

och ingen tycker om mig på riktigt..

:'(

Postat av: Elisabet

Men det blev snyyyggt! och alldeles glansigt.

2009-02-12 @ 15:48:09
Postat av: Eurika

jag tänkte först färga det igen.. men ja.. jag börjar gilla tanken på mig i svart!

2009-02-12 @ 16:09:27
URL: http://eurika.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar skitbra i det. :)

2009-02-12 @ 18:08:52

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0