planer är till för förlorare.

Man ska aldrig ha för mycket planer inför en kväll.. Det blir ju aldrig som man tänkt sig, så då är det bättre att bara inte tänka.
Kvällen var till belåtenhet fram tills vi kom ut. Och jag var SÅ sugen på att dansa och ha kul. Men icke! Mitt humör dog runt halv två av en onödig händelse och det led först. ond. bråd. död. Spenderade ca 350 kronor igår. över 100 kronor var på godis, chips och popcorn medans 150 gick på taxi. Sen spenderade jag 80 kronor på dricka då, på öl. Och jag gillar inte ens öl. Shit, varför sitter jag här och summerar? Jävlar vilken ångest jag fick.

Nä muntrare än såhär blir det inte. Jag vill ha kaffe.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0