ojzan, jag glömde kameran igen.

Helkväll jag ville ha, helkväll jag fick. Min fredag blev minsann en riktig höjdare. Den tog fart när jag och maria tog tåget till malmö och solen strålade alldeles. I malmö gick vi och tittade på skor och så i vanlig ordning för att sen bege oss till Espresso House där jag skulle på jobbintervju. Fast det skiter vi i nu.

Runt sex satte vi oss på bussen mot Söderkulla där vi bakade zuperzmarrig pizza och socialsöp. Efter trevligt ölspel, lite dans och lite till vin så tog vi taxi till Super Bowl där vi bokat oss en bana. Jag har varit skeptisk till bowlingidéen men det var ju kanonkul! Fast vi blev lite stimmiga och på något sätt så har jag förtjänat mig en skaplig träningsvärk i min rumpa av detta. Vad tycker vi om det egentligen?


Qu har bilder.

Jag vann i alla fall en runda, utan att jag visste om det. Vilket är rätt kul för Anna och Qu var verkligen seriösa med sitt spel och muttrade lite när jag gick om dem. Men är man bra så är man. Jag är lite av en expert på bowling.

Vi är inte riktigt klara där. Efter bowlingen så drog vi oss till KB och dansade oss svettiga i ett par timmar. Dock har jag inget kul att säga om det egentligen. Ganska dålig musik. Jo, så var det en kille som tyckte att jag var orginell. Orginellt vacker. Sen påstod han att jag var gravid och påpekade att jag hade slitet hår för att sen fråga om jag ville följa med hem till honom och gosa. Jag tackade nej.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0