nu föll jag för frestelsen.

Yey! Nu har jag också spotify! och ja, jag älskar det redan. Det är så ofta man bara inte orkar ladda ner musik och får ingen ordning på det så jag har bara suttit och ältat samma musik. Eller så laddar man ner något för att sen bara inte känna för att lyssna på det senare. Så har man en massa musik man inte ens gillar. Ett riktigt problem, som fått mig att må mycket dåligt. Nu har spotify räddat mig från denna röra och jag mår bra.

Det är I'm from Barcelona jag lyssnar på. Bra skit. Senaste albumet är grande.

Just det! Lördag! Här kan jag ju inte sitta och kuckelura.



Postat av: Sara

Jag har också skaffat Spotify idag! Tänk att det finns så mycket teknik som man inte visste att man behövde och sedan inte klarar sig utan. Helt underbart!

2009-02-08 @ 18:59:43
URL: http://saraimalmoe.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0