lördag söndag lördag.

OJ, vilken bra lördagskväll jag hade. Bara precis lagom mycket full och härlig känsla hela natten och enda till åtta på morgonen. Sen var det taxi hem och sova, sisodär tre timmar. Det är kanon att vara uppe till efter sju för då kostar taxin mindre än halva priset. Riktigt fint att veta.

Något jag INTE på några villkor har förmått mig att göra idag är just träningen. Hade ju planerat att göra en repris på förra söndagen och dra på afrodansen klockan tio. Men nej, när jag kom hem runt nio så funderade jag ändå lite knarkat på att stanna uppe till tio och bara dra och träna. Detta förslag fick hårt motstånd av mille som säger "nej erika, det kan du faktiskt inte göra. du kan inte skämma ut dig så"

Jaha, tydligen såg jag inte så jävla fräsh ut.



(marionis bild)



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0