jag lever drömmen.

Äsch.. Nu har jag hajpat det där med att ta mer bilder så mycket att jag känner mig direkt motvillig till det. Så nu blir det inga bilder. Fan vad tråkigt. Fy fan vad tråkig blogg hon har!

Jag sitter här och är egentligen ganska tillfreds. Har i alla fall ingen ångest över mitt jobbsituation utan har mer accepterat faktumet att jag faktiskt har ett sjukt långt lov! Living the dream! Ingen fara, jag har tak över huvudet och mat i magen. Lågkonja? Inte jag! Från och med nu ska jag njuta i fulla drag av min ledighet samtidigt som jag söker jobb. Imorgon ska jag nog åka över till grannlandet och søka arbeide och sen när jag får jobb kan jag uppfylla min dröm...

... att bli en äkta malmöbo. suck!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0