i'm a success!

Idag skulle jag gå upp halv nio, göra mig iordning lite hastigt för att sen ta tåget till malmö och gå på pilates samt en liten-liiiten shoppingrunda. Nja, blev det av det.. Vaknade 11 minuter över 12 med en jättegosig katt bredvid mig utan någon som helst ambition att gå upp. Ingen av oss tyckte att det lät lockande.

Nu är jag ändå uppe, klockan är 14:14 och jag missade pilatesen lite.. Jag fick en liten breakdown igår som resulterade i nästan svart hår som jag verkligen hatar. Detta blev som en liten droppe som vägde över och ja, jag went bananas. Kastade med grejer, grät, bad folk dra åt helvete, skrek och bar mig åt. Det var kanske hårfärgen som gjorde det. Lite emosvart hår = lite emofjortiseurika.

Det är faktiskt bara hår.
Mitt älskade fina hår.
Som är jävligt fult för tillfället. jääävligt fult.
Och ni kommer aldrig få se!


ÄNNU MÖRKARE ÄN DETTA!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0