idag är jag bitter så in i helvete.

Jag tänker inte skriva något positivt alls i detta inlägg för jag är verkligen inte positiv över huvudtaget. Jag har sjukt ont i halsen, sådär som på reklamen när det känns som att äta taggtråd när man äter pasta. Bara det att det känns som taggtråd när jag bara precis sväljer lite saliv. Tänk då hur pasta känns. För jävligt.

Jag har en klump i min mage, eller kanske i bröstet, som verkligen bara växer sig större och större för varje steg jag tar så vad jag vill göra är bara precis ligga stilla och titta på väggen i något apatiliknande tillstånd.

Jag kan fan inte komma på något som jag gillar med någonting just nu. Jo, jag gillar sömn. Jag vill bara precis sova. Så kan ni väcka mig i Juni.



Postat av: Skinhead Barbiedoll

MEN. Då missar du maj. & maj är ganska fint.

2009-02-23 @ 12:30:19
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0