hunden får vänta.

Nu har jag precis beställt en Hives-biljett ändå. "Hur i hela friden fick hon råd med det?" undrar ni nu. Sen tar ni förgivet att jag gått till pappa och fladdrat med ögonfransarna men icke!

Det är nämligen såhär att jag har samlat på mynt sen 1998, i snart 11 år ja! Nu på senaste har det väl varit att man har sparat en krona då och då - inget slaviskt samlingsarbete alltså men på nån vänster har det ändå blivit ett par tusen då jag varit livrädd för att använda det. Tidigare har jag känt mig ganska säker på att jag en dag ska köpa en hund för de pengarna. Ganska gulligt tycker jag och en fin idé. Men, så satt jag på tåget igår och kände mig ledsen. Tyckte att det kändes riktigt frätande att jag inte skulle se the hives på grund av lågkonjan tills jag kom ihåg min lilla samling. Det är SÅNT HÄR de pengarna är till för. Sånt man verkligen vill men som man inte gjort annars för pengarnas skull.

Så ja, nu ska jag se The Hives på KB 25 Mars.
Nu när jag tryggt har biljetten kan jag med glädje uppmuntra er andra att också köpa en biljett illa kvickt. det kommer bli en hejdundrandes fest!

Och nu ska jag springa och träffa min bästa kompis på Erikshjälpen.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag samlade på kapsyler när jag var liten.. det får man ju inte ett skit för :( Inte ärom kvar heller!

2009-02-05 @ 13:16:09
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Qu

jag funderar också på att beställa en biljett när pengarna kommer den 25e! vem ska du dit med?

2009-02-05 @ 18:34:48
URL: http://qusans.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0