here I go again.

Såg precis den där nya svenska filmen, "Patrik 1,5". Precis en sån film som jag behövde se. Lite sad-inside, lite anger men framför allt lite feel good. Jag satt och kände hela filmen och bara det gjorde mig alldeles rörd. Antingen log jag sådär fånigt eller så rann tårarna lite försiktigt. Mycket fint och jag rekommenderar.



Annars mår jag ganska bra förutom att jag har mycket ont i magen. Febern är nere och halsen känns bättre, dock är febersvettningarna kvar vilket jag inte kan förstå. Kanske klimakteriesvettningar, vad vet jag.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Det är alltid klimakteriet som är boven i dramat.

2009-02-26 @ 11:14:28
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0