fredag jag är kär.

Yeeeiy! Fredag! Woho!!

Maria sitter bredvid när jag försöker skriva så jag kan bara tänka mig hur crappy detta inlägg kommer bli. Men jag försöker göra det i alla fall läsbart.

Igår var vi på teater i Malmö. Boeing Boeing hette den och den var ganska tråkig. Eller väldigt tråkig faktiskt men jag vill inte säga det eftersom att det var ganska stora skådespelare med i den. Då vill man säga att den var bra, men det var den inte.

Idag låg jag och sov gott när maria klampade in på mitt rum med stora steg. Att hon väckte mig ur en ljuvlig dröm starring me and Nate Archibald brydde hon sig inte alls om utan jag fick vackert gå upp och klä på mig så vi kunde baka scones och dricka kaffe samt prata om kvällen som komma skall. Nu har vi gjort det och är inte mycket klokare på kvällen. Men det kommer bli en höjarkväll, det kommer det! Träning, förfest, KB first class riot. Bara bra musik och bra vänner. Heja!

Det blev ändå ganska bra.


chewbaka!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0