cuckoo cuckoo

Nu har jag nästan spenderat tre timmar här (igen) och börjar tröttna på min livsstil. Men inte helt! Känner ändå att jag gjort något bra då jag sökt jobb och anmält mig till högskoleprovet vilket känns helt sjukt skrämmande men jag antar att det är for the better. Det konstiga som hände mig precis var att mitt finger fick en typ spasm när jag var inne och slöade på facebook och så tryckte det bara på log out, så jag loggades ut.

Så nu sitter jag här med höjda ögonbryn och undrar om det inte var mina fingrar som helt enkelt inte lydde min otroligt slöa hjärna. Mina fingrar vill göra något annat. Tänk så vill de städa? Eller måla? Eller spela piano? Hela jag vill göra något annat iaf. Men jag lämnar er inte tomhänta. Jag lämnar er med en ganska fin video med Animal Collective. De har nyligen släppt ett nytt album! Sånt är ju alltid fint.


Postat av: elin.

men åååååh!! inte högskoleprovet i åååår!! jag fyller år dagen innan och det ska jag fira, med alkohol!

2009-02-20 @ 21:35:25

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0