arbetslös och meningslös.

Då har man precis avnjutit en latte tillsammans med lite mackor och väntar på att klockan ska bli kvart i tolv så man kan gå till yogan. Tills dess har jag alltid oprah som kan göra mig sällskap. Jag säger inte att jag gillar att vara abetslös, det är inte bra! Man vill dra sitt strå i stacken. Bidra till samhällets välfärd. Stå på egna ben.

hahahaha

Jag skojar bara, jag älskar att vara arbetslös.

Fast nu har jag visserligen kanske fått helgjobb, varannan helg. Josåatteh... Nu kan man snart flytta ellerr? Skaffa bil?

Ikväll ska jag träffa Elise, som jag inte träffat på länge. Mycket att prata om över ett par flaskor vin. Supa bort sina sorger. Ja, det är inget konstigt med det.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0