appropå drömmar.

Inatt drömde jag att jag blev utkastad för att jag inte hade något jobb. De var trötta på mig här hemma. De kunde dock tänka sig att betala ett billigt hotellrum för mig någonstans utomlands. Jag var jätteledsen över detta nästan hela drömmen tills jag började se fördelarna med ett eget hotellrum som man bor i, i ett soligt land. Sen var jag glad bara precis några sekunder fast då vaknade jag. Det var synd. Hade kunnat bli en riktigt trevlig dröm där.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Ja vafan det började ju arta sig! Hotellfrukost, städerskor, pool, sol..

2009-02-19 @ 08:12:10
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 13:05:08

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0