tre lite fina nyheter eller så.

Så, nu är jag hemma efter en förträfflig middag med min morVespa. Passar på att varmt rekomendera deras vegetariska pizza och tipsar om att be om lite pesto på. M-M-M! Ville skriva en lista på vad jag ville prata med min mor om innan jag skulle dit men insåg att det hade sett lite fånigt ut om jag satt och bockade av sådär men jag tror att vi hann gå igenom det mesta. Inte klokt vad bästis man blir med sin mamma när man flyttar hemifrån, hon hade till och med köpt en lampa till mig! Riktig kärlek.

Annars har jag bokat biljett till Stockholm idag, en månad kvar tills jag ska dit på något som jag inte fick prata med någon om egentligen men det känns helt fabulöst. Åh vad jag längtar, ska bli så himla fint att komma bort lite och inte minst för att träffa Jane som jag inte träffat på år och dar.

Jag har nog förresten glömt berätta det men jag har kommit in på Mäklarlinjen. Ja, bara det att jag glömt berätta det för BLOGGEN måste betyda att jag är på rätt bana, ska inte gå. Jajagvetinte, det känns inte rätt! Är det inte dumt att börja plugga när man är mitt inne i ett jobb man verkligen gillar och äntligen har lite lugn och ro i livet. Mäklarlinjen finns ju bra! Jag vet inte jag vet inte. Okej? Jag vet inte. Trodde att jag visste men nu känner jag mig osäker igen. Kan inte framtiden kännas enkel?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0