mitt i stormen!

Så, nu är jag hemma från jobb... Två timmar efter att jag slutade! Ah! Men man kan ändå förstå att det blev lite förseningar idag för det är ju SNÖKAOS i Skåne. Alla bilar krockar, bussarna slutar gå, folk går inte ut, de som går ut halkar bara rundor och fryser i kaoset. Ja, jag tror till och med att snön har börjat lägga sig nu! Jovisst, nästan två centimeter ser det ut att vara. Imorgon har det kanske blivit 5 cm, då kan vi ju åka pulka!

Skämt å sido så gillar jag det. När det är såhär så att det precis lägger sig och är alldeles glittrande så känns det övermysigt. Och sålänge man är inomhus. Imorgon kommer det barabara vara slask. Välkommen till Malmö!


typså...



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0