knappen vart är du?

I fredags tappade jag en knapp till min jacka. Sånt är alltid mycket irriterande ja! Men till min stora glädje hittade jag en knapp när jag höll på och städa! Vilken tur! Bara det att det inte var min knapp, den var ganska lik min, men det var inte min. Detta innebär att någon annan tappat en knapp exakt samma dag som jag, vilket känns HELT otroligt och nästan lite magiskt. Nu kan vi bli knappkompisar!

Sätter förövrigt också upp det på listan bland kvarglömda saker.
Någon glömde sin knapp!

Det var bara det jag ville säga. Det och att jag precis lagade en sjukt god wook och inser nu att jag borde laga mat oftare klockan 11 på kvällen!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0