julsånger och målerier är inte så tokigt.

Nu har jag försökt blogga mer eller mindre hela kvällen men det tycks vara omöjligt från min äckliga aids-smittade dator och då är det tur att Maria är här så att jag kan sitta vid hennes dator lite istället. En liten stund för nu är det ju sovdags för en timme sen i alla fall!

Har haft en härlig dag där jag sov på tok för länge men det är väl bra för sist jag skrev så klagade jag på bristen av just sömn så jag antar att jag behövde det. Idag har det shoppats. Lite julklappar, till mig själv, bland annat smink för över 1000 kronor vilket känns helt sjukt såhär i efterhand men nämnas bör att det var BARA väldigt nödvändiga saker.

Och hela kvällen har spenderats åt Idol (oh my god Westlife var med!!!!) samt målning av mina nya burkar som ska finnas i min lilla "skönhetshörna". Riktigt flott! Allt som allt har det varit en dyr men väldigt trivsam fredag. Det ska jobbas hela helgen så någora festivities blir det då inte! Det känns okej. Jo, det gör det.


Postat av: Eveline

hehe oj, 1000 spänn... det kostar att ligga på topp :D

2009-12-07 @ 06:24:59
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: Anonym

burkar? visa bild! =)

2009-12-07 @ 21:32:32

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0