jag är en vampyr jag suger och spyr.

Så, då är julen typ över och jag har inte hunnit fatta någonting men plötsligt stod där en DVD i mitt vardagsrum och två kassar med diverse småprylar bredvid. Men jag känner mig nöjd, dock lite svullen fortfarande efter all julmat.
Igår var det juldagen ju och det firade jag med att inte repetera förra årets miss på golden utan höll mig i ganska representabel dager bortsett från när jag skulle ta taxi hem - chauffören körde en liten omväg, eller han körde fel, och jag blev helt uppåt väggarna förbannad på honom efter som att det var taxameter. Den stackars karln blev helt fördärvad, stängde av taxametern direkt och körde mig hem för en 50-lapp. Så kan det gå, otrevligt temprament där!

Är ledig ett par dagar, eller jag var ledig för jag jobbar imorgon så det är sista chansen nu och det firar jag med att inte besvära mig med att resa mig ur sängen så jag ligger här och tittar på Twilight istället. Känns riktigt mesigt att jag är precis som alla andra töntbrudar när det gäller de filmerna, sitter helt till mig och suckar åt den där ljuvliga mannen. Och så glittrar han! Allt en tjej kan önska sig. 

Åter till filmen! 


Postat av: Anonym

Markus krunegård.. så jäkla bra! Vi måste fika snart igen! Vad gör du i veckan.. tis el ons, passar det? PUSS

2009-12-28 @ 01:33:23
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0