handyman.

Slutade tre kvart tidigare dag, mycket härligt men det är inte det enda jag gjort idag. Jag har nämligen rensat avloppet! På riktigt, helt själv. I handfatet! Helt sjukt jävla äckligt var det. Först så tog jag bara duschslangen och spolade riktigt hårt som vilken dum brud som helst, tänkte att det skulle lösa sig då men det blev översvämning istället. Sen gick jag ner under kranen och började meka och skruva på rören sen så plopp, lyckades jag få ut allt. Måste upprepa vad vidrigt det var, fattar inte vad man har spolat ner där. Kan inte ta åt mig all cred för det då jag ändå är rätt så nyiflyttad så allt det där slemmet var inte mitt. Vilket egentligen gör det ännu äckligare, får nog gå och tvätta händerna igen.

Men jag fiskar komplimanger, det är det jag gör.


Bild från i fredags. Snodd av mig av Mackan.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0