gurkburk.

Usch vad jag inte känner för att sätta fart i dag. Gjorde det dumma misstaget att sätta igång datorn på morgonen och nu kan jag inte slita mig för detta är mycket trevligare än att hålla på att stressa till jobbet. jooo jag kommer nog visste hinna!

Igår efter jobbet gjorde jag en annan idiotmiss och gick för att handla. Klockan tio på kvällen, vrålhungrig. Skulle bara köpa lite och gick ut med två fulla kassar och 500kronors-ångest. Och vad var det för skit jag köpte? Har inte ens lunch till idag. Och så köpte jag inlagd gurka. Vad fan? Fick inte ens upp burken igår, tog i så att det sved i händer och armar och jag var frustrerad upp över öronen. Ställde mig i fönstret och andades lite och tänkte happy thoughts. Dramat löste sig med att jag sa upp all min värdighet och öppnade fönstret för att haffa en granne som stod och låste sin cykel. Inleder samtalet med: "Har du starka nypor?". Alltså seriöst vad är jag för en jävla tönt? Hur som helst, han visade mig värsta tricket med att sticka in en gaffel under locket så att vakumet släppte och sen kunde jag skruva av locket själv. Vilken triumf! Tack Andreas! Hoppas att våra vägar aldrig mer möts då min skam är alldeles för stor.

Sådärja, en kvart på mig och jag sitter i morgonrock! Jalla jalla.


Postat av: maria

haha baby du är fantastisk.

2010-01-02 @ 15:21:12
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0