FOOL MOON

(obs. medveten felstavning)
(tråkigt att man skulle behöva förklara det men jag vet att majoriteten av er inte hade fattat det)

Urh fy vad jag sovit dåligt inatt. Sammanlagt kanske 3-4 timmar och vaknat hela tiden, somnat om, vaknat and so on. Riktigt irriterande och speciellt när man ska upp och jobba. Har varit som en zombie hela dagen har varit så trött att det gjort ont i hela kroppen när jag rörde mig. Först när jag kom hem och ringde mamma så avslöjade hon att det var fullmåne inatt. Jaha, så funkar vi. Hon är likadan och likaså min syster - Fullmåne gör oss sömnlösa och jättetrötta samtidigt. Eller det ena leder väl antagligen till det andra?

Nåväl. Nu måste jag ta en ordentlig tupplur så att jag kan bli lite pigg till ikväll. Ikväll är det tydligen någon slags restaurangfest med gamla kollegor på Crown av alla vidriga ställen, och jag smiter in trots att jag inte jobbar på restaurang längre! Får bli en sån liten wannabe-jag-är-värdinna-igen-kväll. Ja ni vet såndär typisk sådan kväll.


Postat av: Frida

sv: tackar snygging!

2009-12-03 @ 22:51:17
URL: http://twopod.devote.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0