en helg i goda vänners lag.

Ojsan nu är det måndag och jag har tydligen helt glömt bort att jag har en blogg! En hel helg har alltså passerat och jag har haft oerhört fullt upp och nu menar jag inte fullt upp som i att jag har haft massor att göra om dagarna utan jag har haft fullt upp med att försöka hålla mig själv vid liv under dagarna och på kvällarna har jag haft fullt upp med att hålla mig nere på marken. Med andra ord en mäkta fin helg.

Fredagens fest är jag nästan mest nöjd med, hade house warming och jag var livrädd över vad som kunde hända med min prescious lägenhet när jag släppte in en massa svin. Men det gick ju alldeles utmärkt, ingen var svin alls vilket är en sån lättnad att jag tror att jag tappar ett par kilo bara av att tänka på det.

Kvarglömt efter festen:
1 st en-gångs-kamera
ca 10 cl vodka (kissade jag dock ut någon gång i går morse)
hm, sen var det nog inte mer. fy vad tråkig lista det blev. Nåja.

Lördagen var lite lindrigare med tanke på gårdagens bravader på KB. Istället satt vi hemma bara och "mösdrack" som man kan kalla det fastän det låter lite obehagligt och sen drog vi på en väldigt trevlig vistelse på kära Golden och sen hem vid stägning runt ett för på söndagen skulle det upp och jobbas. Det kändes sådär.

Nåja (igen). Nu är det ny vecka och jag ska iväg på lunch om en halvtimme ungefär och sen jobba till halv nio vilket innebär att jag borde vara hemma runt 10. Eller senast 10. Så, nu vet ni det!

Bilder hinner vi inte med, det förstår ni väl?


Postat av: eliiiiin

heeeiiieee!

åh, jag vill också vara i din nya lägenhet och leka med dig en helg - jag kommer hem IMORGON!!!

pussss!

2009-12-18 @ 09:10:05

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0