det finns ingen rättvisa i världen.

Började min morgon med att kika in helgens väder, det är ju bra att förbereda sig tänker jag. Kanske blir det oväder? Tittar in på aftonbladets vädersida. Brr, Stockholm kommer att ha minus. Även lite minus i Göteborg och Malmö. Östersund och Kiruna får flera minus, Kiruna får ner till minus 14 vissa dagar, låter lite för kallt för att jag ska våga tro på det. Phuket har sol och strax under 30 grader Celsius. Vänta va? Vad vill de ha sagt med detta? Vill de trycka det i huvudet hur fruktansvärt Kiruna har det och att vi andra inte har det förjävla bra heller eller räknas nu Phuket som en av Sveriges stora städer? Vilket som så fick jag sura uppstötningar och jag fick lust att skriva ett argt brev till Aftonbladet samt till alla fuskiga svin som ska till Thailand den närmaste tiden. Ja, det ska jag fan göra. Jävla svin, ska jag skriva.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0