ah vidrig torsdag!

Ah, känns som att det var en evighet sen det var helg sist och jag har inte haft tid till något. Känns det som men det har jag givetvis bara det att jag är expert på att prioritera asdåligt och hamnar gärna 2-3 timmar vid tv:n istället för att göra något så mycket vettigare som att blogga. Idag har jag till exempel varit ledig hela dagen men har varit upptagen med att må helt sjukt dåligt. Igår skulle vi dricka lite vin här hemma och sen ta oss ut och dansa, var det tänkt. Men så blev det så tokigt att vinintaget blel helt för inensivt och bussen in mot stan fick släppa av oss efter två stationer för vi kom på att vi hellre ville äta godis och sen sova.

Ja, bara det är lite konstigt kan man tycka men att jag sen ska åka på den absolut vidrigaste bakfyllan i mannaminne är helt obegripligt. Jag fick inte behålla något i min kropp förrän efter tre. Har inte kunnat röra mig, har verkligen inte velat röra mig. Nu mår jag bra, ni behöver inte bli ängsliga. Men fy fan. Idag trodde jag att det var min sista dag! Men jag har haft maria med mig i alla fall, hon har varit snäll och hämtat vatten till mig när jag känt mig eländig.

Imorgon är det ju Fredag och det kommer bli kalas för hela slanten fast nog lite lugnare intag än igår. Eller ja, vi får se ju!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0