you can take the world and that's OK.

Åh, jag älskar när shuffle på winamp känner som jag. Nu är jag på mysigt morgonhumör ju och därför kom först Teitur, efter det kom Carpark North med In the dark som förvisso är lite deppig men ändå mysig och precis när jag skrev det där om hur jag ska jäklar anamma osv så kommer Bad Cash Quartet med I can take the world. Fast nu är låten iofs inte så power som men kan tro när man ser namner för han sjunger om att han ska picka ut ögonen på den som lämnar honom ungefär. Ta du världen du, det är lugnt för jag kan picka ögonen ur dig. Undrar om någon tänker picka ur mina ögon när jag tar över världen? Nä, få nu inga idéer.

Nu: Mer kaffe och lite mer mys.

Ps. Nu kom Imogen Heap och sen Animal Collective med lugna låtar. Helt klart synkade idag, jag och winamp.

Postat av: Johanna

winamp är sååå nittiotal erika. itunes är det som gäller :)

2009-08-27 @ 21:51:50
Postat av: Eurika

Assu man hänger ju inte mää i utvecklingen längre!

2009-08-27 @ 23:02:19
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0