varför är aldrig vi på skånes djurpark?

Trevlig dag! Inte ett jota att göra på jobbet = grande koffeinchock! När jag slutat och fick titta på min mobil så hade jag ett intalat meddelande från danmark där jag blev erbjuden jobbintervju på fredag och det kändes bara fantastiskt. Även om man inte får jobbet så känns det ändå så himla skönt att vara påväg.

Sen kom äntligen min kära samboQu hem efter att ha varit ifrån mig i 5 dagar och det firade jag med att gå och bowla med Linnea, Mille och Jimmy och Qu fick stanna hemma och äta godis för sig själv. Ja, men hon fick faktiskt följa med om hon ville... Den bowlinggrejen var toppen, de hålle rpå och öppna ny hall på Entré så de hade erbjudande där man fick buffé, en öl och en timmes bowling för 129 kr. Och så lurades vi lite och fick det för 89 istället! Ibland är det bra att luras faktiskt.

Nu har vi suttit och tittat på fettoprogram och jag har hjälpt henne äta godiset som hon köpte. Så vi har precis bestämt att vi ska börja träna på sats såfort jag får nytt jobb och hon får sina studentpengar. Inga fettoroomies här inte.

Usch vad dåligt inlägg. Det går inte att se på tv samtidigt som man skriver. Eller det går ju men det blir bara skit av det. Ägnar mig åt tvn helt istället.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0