baby baby you're a lemon in my eye.

Börjar bli lite tröttsamt att inte ha någon dator faktiskt. Eller nu har jag ju men det är för att jag sitter vid qu's aka min nya sambos dator och tror att det kan vara i närheten av lika bra som att sitta vid sin egen. Vi kan väl vara överrens om att det inte kommer vara någon som trillar av stolen av förvåning när jag säger att jag råkade pajja den nya sladden till datorn också. Börjar bli lite frustrerad över min klumpighet.

Så började jag sakna att blogga, känner att världen missar en massa som händer i mitt liv även om jag flitigt uppdaterar statusen på facebook. Ni måste veta mer! Nej, det måste ni kanske inte. Men eftersom att jag spenderar mesta av mina dagar berusad så är det väl bra om jag skriver ner vad som händer så att jag kan komma ihåg den här tiden sen om några år, när jag blir stor.

Är mitt uppe i Malmöfestivalen för övrigt. Ska snart in i duschen och sen börjar det väl bli dags att korka upp. Ikväll nalkas Anna Ternheim och Bob Hund om jag minns det hela rätt, säkert massa av kärlek och vin också men det hör väl till en söndagkväll. Eller vad sa jag nu?


emmaboda var förresten helt fantastiskt!

Postat av: Anonym

De där sladdarna har för jävla kort livslängd! :(

2009-08-17 @ 11:53:27

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0