lite scrubs och chipsen som blev över sen igår.

Klockan är 11 och det är lördagmorgon. Jag är inte det minsta sliten och gick upp klockan halv åtta. Är det någon mer än jag som tycker att det här är riktigt, riktigt obehagligt?

Det sistnämnda var visserligen ofrivilligt för då var det malin som ringde och ville komma hit och säger "Va? Väckte jag dig?", vilken frisk människa går upp så tidigt en lördagmorgon undrar jag då? Hon gör tydligen men det hade väl att göra med att hennes äventyr från igår skulle till jobbet så hon ville ju inte riktigt stanna kvar där, vilket man kan förstå. Hon blev väldigt ursäktad då hon hade med sig frukostbullar och nu när man inte längre känner sig som en deg så är det rätt skönt att ha kommit upp i tid.

Kanske till och med ska ut och springa idag? Eller det är att överdriva?

Postat av: Anonym

Jag dog när jag såg youtube klippet på mongot nedan. Oh my gawd! (terrible!) Jag saknar dig, träffas? Drinkas? Fikas? :D Skitsnygg bild nedan förresten, vad e det för uktig fotograf ;) Puss!

2009-08-29 @ 11:52:38
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0