it's not the fall that hurts, it's when you hit the ground.

Sitter och tittar på sagan om konungens återkomst för mig själv. Kommenterar högt om sånt som jag tycker är bra eller dåligt och citerar emellanåt. Dålig ovana som jag har, blir lite knasigt när jag sitter själv.

Just nu bjuder livet på ganska mycket motgångar tycker jag så jag har inte helt lust för något. Inget jobb, kanske ingen lägenhet och inget vett i skallen överhuvudtaget tycks jag ha. Borde egentligen bara gå och lägga mig och sova bort den här negativiteten men nu skulle jag ju envisas med att gå upp klockan halv tre så det kommer dröja ca 3-4 timmar innan jag alls kan sova.

På önskelistan:
* Förstahandskontrakt
* Jobb i Köpenhamn
* Pirr i magen
* Träningskort på Sats

Ja, det var väl allt. Inte för mycket begärt? En stor och flashig TV hade också suttit fint.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0