her morning elegance.

Idag var första gången på länge som jag verkligen gick upp när klockan ringde (utan att snooza i en timme) och startade de mysiga morgonrutinerna som jag hade innan allt sket sig med kaffe och mycket seriöst bredda mackor. Bara att sitta och lyssna på musik och äta frukost i lugn och ro är faktiskt priceless. Synd bara att det är en sån utmaning att ta sig upp, måste alltid ha en anledning till att masa mig ur sängen. Så som att man börjar bli rejält sen, känner en knipande hunger eller är allvarligt kissig (som i dagens fall) annars kommer jag inte upp! Det borde gå att ändra. Lite jäklar anamma bara. Jag ska nog bli lite jäklar anamma i största allmänhet.

Ja, är det bara jag som känner igen det här snacket om "den nya erika" sen innan? Börja träna, gå upp i tid osv. Nästa inlägg skriver jag om mina nya matvanor. Neh skoja ba!

Men ja, här är en helt ljuvlig video som passar utmärkt såhär på morgonkvisten tycker jag.


Postat av: YAIYA

bra video ;D

2009-08-28 @ 13:50:41
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0