hello, i'm neurotic.

Det borde ju vara dags att gå och lägga sig när man sätter igång tell me this night is over med The Ark på repeat. Alltså den är så sjukt deppig!! Fattar egentligen inte varför jag gör så när man borde sätta igång typ shout out louds och bli på toppenhumör, nej jag vill gärna gräva mig djupt ner i deppigheten som uppkommit ur egentligen inget alls. Vilket får mig att tänka på Blue Lighs med Pretty girls make graves som mest är ganska mental. Klart att jag vill lyssna på den så att jag kan få spä på den där känslan av att jag är fullständigt rubbad som jag sitter med just nu.

Trams, så mycket trams. Dessutom har jag ont i magen. Vad ska jag göra då? Börja slå mig i magen för att spä på den känslan också?

Nä, men gud som jag skriver. Skrev jag så?




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0