".. för att vi är självdestruktiva party people."

Idag känns ändå som att det kommer vara en rätt bra dag. Imorgon kommer antagligen vara ännu bättre. Jag mår inte helt åt helvete, hade en väldigt angenäm frukost och har sett på en massa Office med Qu och anna. Finns inget bättre än att komma hem dagen efter och krypa upp bredvid min roomie, det är just såna tillfällen man har en roomie till faktiskt!

Varför kommer imorgon vara en bra dag? Jo, det kommer vara den första dagen på över en vecka som jag förmodligen inte kommer vara bakfull. Tänker istället vakna som en sol och göra sånt som jag mått för dåligt för att göra innan i veckan. Typ som att måla, eller kolla mig i spegeln. Spännande! och lite tragiskt med tanke på att enda anledningen till att jag ska utsätta mig för en dag av välmående är för att jag ska jobba ikväll så jag kan inte hitta på dumheter.

Nu ska jag hoppa på cykeln! Ha en bra kväll!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0